zamówienie na:

Kanalizacja sanitarna dla Jarosławia. Kanał sanitarny w ul. Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze – etap I do III

zamawiający: Gmina Miejska Jarosław
tryb zamówienia: Przetarg niograniczony
nr sprawy:
wartość: Powyżej 7 000 000,-PLN
termin składania ofert: 20 listopada 2006
przyczyna unieważnienia: L.dz.DTe/ 4683 /2006 Jarosław, dnia 3 listopada 2006r. ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU Dotyczy: Postępowania o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Projekt Z/2.18.I.1.2/6/06 „Ochrona zasobów wodnych-kanalizacja sanitarna dla Jarosławia –etap 1-3”. Na podstawie art.183 ust 1 pkt. 1 i 2 oraz ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami ), Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. działając w imieniu Zamawiającego Gminy Miejskiej Jarosław, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa uwzględnia w całości protest wniesiony przez INŻYNIERIA RZESZÓW Sp. z o.o., 35-082 Rzeszów, ul. Podkarpacka 59 A , dotyczący czynności Zamawiającego polegającej na ustaleniu w ogłoszeniu o przetargu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia warunków udziału w postępowaniu w sposób naruszający zasadę uczciwej konkurencji, czym naruszono przepisy art. 7 ust. 1 oraz art. 22 ust. 2 ww ustawy. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7 powołanej ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia. UZASADNIENIE Wykonawca wnoszący protest zarzucił Zamawiającemu ustalenie warunków udziału w postępowaniu z naruszeniem przepisów art.7 ust.1 oraz art. 22 ust.2 ww ustawy, ponieważ w pkt. III.1. ogłoszenia o przetargu oraz w pkt VIII. 2) a) SIWZ Zamawiający umieścił żądanie spełnienia przez oferentów warunku „w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia otwarcia ofert) zrealizował co najmniej jedną budowę sieci kanalizacji sanitarnej w układzie mieszanym tj. podciśnieniowym, tłocznym i grawitacyjnym z przyłączami o długości: nie mniejszej niż 4,5 km kanalizacji podciśnieniowej z rur PE w zakresie średnicy Ø 90 mm do Ø 225 mm i większych, nie mniejszej niż 0,5 km kanalizacji tłocznej z rur PE w zakresie średnicy Ø 65 mm do Ø 200 i większych i nie mniejszej niż 4 km kanalizacji grawitacyjnej z rur z tworzyw sztucznych w zakresie średnic Ø 160 mm do Ø 200 i większych oraz stację próżniowo – tłoczną o wydajności nie mniejszej niż 6 l/s, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. Należyte wykonanie zamówień musi by potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru itp. Wszystkie warunki muszą by spełnione łącznie”. Należy w pełni podzielić zdanie wnoszącego protest, że nieuzasadnione jest żądanie Zamawiającego, ażeby wymagane doświadczenie oferent uzyskał podczas realizacji jednej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w układzie mieszanym tj. podciśnieniowym, tłocznym i grawitacyjnym z przyłączami (...)”. Żądane doświadczenie oferent mógł uzyskać realizując większą liczbę budów w ciągu ostatnich 5 lat, które to budowy łącznie zawierały zakresy robót wymagane przez Zamawiającego w celu udokumentowania posiadania przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia dla zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Z tych względów należy uznać, że przytoczone postanowienia ogłoszenia o przetargu oraz SIWZ naruszają zasadę uczciwej konkurencji. Uwzględniając protest Wykonawcy, zgodnie z art. 38 ust. 5 ww ustawy, stosownie do którego modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie może dotyczyć między innymi warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie może dokonać jej zmiany, ponieważ naruszenie zakazu przewidzianego w powołanym artykule uniemożliwia zawarcie ważnej umowy z uwagi, że postępowanie obarczone jest wadą, która ma wpływ na wynik postępowania i prowadzi do wyboru oferty z rażącym naruszeniem ustawy Prawo zamówień publicznych. Dlatego też po myśli art. 93 ust 1 pkt. 7 ustawy pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. W kolejnym postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający zmodyfikuje treść ogłoszenia i postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uwzględniając rozstrzygnięcie protestu. Pouczenie: 1. Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie. 2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię Zamawiającemu. 3. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 4. Odwołanie podlega rozpoznaniu jeżeli uiszczono wpis. 5. Wpis uiszcza się najpóźniej w dniu wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania. _______________________________________________________________________________________ NIP 792-000-31-47 Regon 650228429 Rejestr Przedsiębiorców – Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego NR KRS: 0000119208 www.pwik-jaroslaw.pl  




 INFORMACJA! Do pobrania dodatkowe pliki (przedmiary czytelne i  zmiany do siwz)

Ogłoszenie przekazane do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 19-10-2006 godz:11:43
 i zarejestrowane pod nr:123058/2006

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane X                                                   publikacja obowiązkowa X

Dostawy _                                                           publikacja nieobowiązkowa _

Usługi _

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW

Nazwa: Gmina Miejska Jarosław

Adres pocztowy:  ul. Rynek  1

Miejscowość: Jarosław

Kod pocztowy:

37-500 Jarosław

Województwo:

podkarpackie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Pani Anna Potoczny i Pan Marek Ner - Dział Techniczny PWiK Jarosław Spółka z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław

Tel.:

 (0-16) 621-62-66,

              621-29-17 wew. 42,

E-mail: dte@ pwik-jaroslaw.pl

Fax:  (016)621-62-66

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.pwik-jaroslaw.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów  X

Inny: proszę wypełnić załącznik A.I   

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów  X

Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów   X

Inny: proszę wypełnić załącznik A.III


Numer sprawy nadany przez zamawiającego: 10/Kan. podciśn./DTe/06

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Administracja rządowa centralna

Administracja rządowa terenowa

Administracja samorządowa                     X

Podmiot prawa publicznego

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub

trybunał

Państwowa szkoła wyższa

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Inny (proszę określić):

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko                            X

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających  nie

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kanalizacja sanitarna dla Jarosławia. Kanał sanitarny w ul. Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze – etap I do III.”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług (Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

 

(a) Roboty budowlane

(b) Dostawy

(c) Usługi

 

Wykonanie               X

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług: nr __

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Miasto Jarosław

Główne miejsce realizacji dostawy

Główne miejsce świadczenia usług

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego                                                  X

 Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Zawarcia umowy ramowej

 


2/10 Numer sprawy nadany przez zamawiającego: 10/Kan. podciśn./DTe/06

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Maksymalna liczba ___ wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą

Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: __ lub miesiącach: ___

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT: Waluta

lub zakres: między a Waluta:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu kanalizacji sanitarnej systemu mieszanego tj. podciśnieniowej i grawitacyjnej ujętej dokumentacją projektową pn. „Kanalizacja sanitarna dla Jarosławia. Kanał sanitarny w ul. Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze – etap I do V.”

Przedmiotowym zamówieniem objęty jest zakres etapu I do III.

ETAP  I :

-         wykonanie kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR 17 o średnicy Ø 200/11,9 mm o długości 2539,2 mb,

ETAP   II :

1. Wybudowanie pompowni próżniowo-tłocznej  w skład której wchodzą:

-         zbiornik podciśnieniowy stalowy o pojemności Vcz =16,0 m3

-         budynek pompowni podciśnieniowej z pompami próżniowymi. Jest to budynek niepodpiwniczony, parterowy w technologii tradycyjnej o powierzchni zabudowy 50,60 m2, powierzchni użytkowej 39,50 m2, kubaturze 177,10 m3, wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, wentylację grawitacyjną, wentylację mechaniczną, ogrzewanie elektryczne.

-         filtr powietrza odlotowego w postaci otwartego zbiornika żelbetowego o wymiarach 5,40 m x 4,40 m z rusztem drewnianym i materiałem filtracyjnym,

-         komora zasuw jako zamknięty podziemny zbiornik żelbetowy,

-         zagospodarowanie terenu .

2. Wykonanie instalacji technologicznej stacji próżniowo-tłocznej.

3. Wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA zasilającej urządzenia   

     technologiczne stacji próżniowo- tłocznej.

5. Wykonanie zasilania elektrycznego stacji próżniowo-tłocznej .

6. Doprowadzenie wody do budynku stacji próżniowo-tłocznej .

7. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy

    Ø 90 - Ø 225 mm i łącznej długości 2678,9 mb.

8. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy DN 200mm 

     klasy S i N o długości 333 mb .

9.Wykonanie 76 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm

      o łącznej długości 836 mb.

ETAP III :

1.      Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy

Ø 90 - Ø 160 mm i łącznej długości 4825,3 mb.

2. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy DN 200mm   

     klasy S i N o łącznej długości 2932,5 mb .

3. Wykonanie 213 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm

    o łącznej długości 2110 mb.

4. Wykonanie 2 kompletnych przepompowni tłocznych wraz z  zasilaniem 

     energetycznym i rurociągami tłocznymi.

 

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego – zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi zał. do SIWZ.

II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot 45231300-8

__.__.__.__-_

____-_ ____-_

Dodatkowe przedmioty

45232423-3

__.__.__.__-_

__.__.__.__-_

__.__.__.__-_

__.__.__.__-_

____-_ ____-_

____-_ ____-_

____-_ ____-_

____-_ ____-_

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)  nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej  nie


3/10 Numer sprawy nadany przez zamawiającego: 10/Kan.podciśn./DTe/06

II. 2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Całkowita wielkość lub zakres

Powyżej 7 000 000,-PLN

 

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

 Wymagany termin zakończenia 30/05/2008r 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 60 000,-PLN.

Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej  w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 6 % ceny ofertowej ( cena oferty z obowiązującym podatkiem VAT).Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie później niż przed podpisaniem Umowy. Podpisanie Umowy nastąpi po przyjęciu przez Zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy bez zastrzeżeń



4/10 Numer sprawy nadany przez zamawiającego: 10/Kan. podciśn./DTe/06

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pz p oraz spełniają warunki dodatkowe określone w niniejszej sekcji:

1)          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  

        czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania  takich uprawnień;

2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem

       technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ;

a)      wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia otwarcia ofert) zrealizował co najmniej jedną budowę sieci kanalizacji sanitarnej w układzie mieszanym tj. podciśnieniowym, tłocznym i grawitacyjnym z przyłączami o długości: nie mniejszej niż 4,5 km kanalizacji podciśnieniowej z rur PE w zakresie średnicy Ø 90 mm do Ø 225   mm

      i większych, nie mniejszej niż 0,5 km kanalizacji tłocznej z rur PE w  

      zakresie średnicy Ø 65 mm do Ø 200 mm i większych i nie mniejszej niż

     4 km kanalizacji grawitacyjnej z rur z tworzyw sztucznych w zakresie    

     średnic Ø 160 mm do Ø 200 mm i większych oraz stację próżniowo-tłoczną   

     o wydajności nie mniejszej niż 6 l/s , a jeżeli okres prowadzenia działalności   

     jest krótszy, to z tego okresu . Należyte wykonanie zamówień musi być   

     potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru   

     itp. Wszystkie warunki muszą być spełnione łącznie.

b)      wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem budowlanym  (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia w ilości co najmniej :

Lp.

Typ i charakterystyka sprzętu

Minimalna wymagana liczba jednostek

1.

Koparka o poj.  łyżki 0,25 m³ z możliwością wykonywania wykopów do gł. 3,00m

5

2.

Spycharka 75 KM

2

3.

Samochód samowyładowczy 5-10 ton

2

4.

Zagęszczarka

4

5.

Ubijarka

4

6.

Dźwig samojezdny o udźwigu 5 ton

2

7.

Zestaw igłofiltrów do odwadniania

1

 

c)      wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności budowlanej, instalacyjnej: sanitarnej i elektrycznej należące do Izby Inżynierów Budownictwa

1.       Kierownik budowy – co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej

      i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów  Budownictwa.

2.       Kierownik robót instalacyjnych – co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych w zakresie sieci wod.-kan.

      i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

3.       Kierownik robót elektrycznych i AKPiA  – co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych                  energetycznych i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót.

3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

       zamówienia tj.:      

a)      posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co

    najmniej  50% wartości ceny ofertowej,

b)      wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych-a jeśli okres  

      prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, przychody netto

      ( bez podatku VAT ) ze sprzedaży minimum 5 000 000,-PLN,

c)      wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,-PLN.

4)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia” – „nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze:

1.Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pz p wraz z oświadczeniem   

   ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24

    ust. 1 i 2 ustawy pz p - zgodnie z załącznikiem Nr  1   do SIWZ;

2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert;

3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;

4.      aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne  

      zaświadczenie  właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju   

      pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy   

      p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w  przypadku wykonawcy będącego:

a. osobą fizyczną – tej osoby fizycznej;

b. spółką jawną – wspólników;

c. spółką partnerską – partnerów lub członków zarządu;

d. spółką komandytową – komplementariuszy;

e. spółką komandytowo-akcyjną – komplementariuszy;

f. osobą prawną - urzędujących członków organu   

   zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo opisane w w/w   

   przypisie.

5.      aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym

     w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu  

     zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie  

     przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione  

     pod groźbą kary;

6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ

7.  wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ( sprzętu), jakimi dysponuje wykonawca - zgodnie z załącznikiem Nr 4do SIWZ

8.  informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;

9.  wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia   

     wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia

   ( przebieg kariery zawodowej ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania                            

    zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z   

     załącznikiem Nr  6 do SIWZ ;

10.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

11. oświadczenie o procentowym zaangażowaniu wykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ;

12.    informacje o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ ;

13.    sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego   innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności — za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeże­li okres prowadzenia działalności jest krótszy — za ten okres;

14.  informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ wraz z dowodami: ;

14.    polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca  

       jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  

       działalności na kwotę minimum 1 000 000,-PLN.

16. Potwierdzenie wniesienia wadium.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1,2,3,4,5, 8, 13, 14, 15 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.

Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.

 

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w :

1) pkt. IX 2, 3, 5 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) pkt. IX 4 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

Dokumenty, o których mowa w  pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony                               X

Przetarg ograniczony

Negocjacje z ogłoszeniem

Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców ___

lub minimalna liczba ___ / maksymalna liczba ___


5/10 Numer sprawy nadany przez zamawiającego: 10/Kan. podciśn./Dte/06

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena                            X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1.

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna  nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia : SIWZ można uzyskać w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28 – Dział Techniczny w godz. 8.00 – 14.00 lub przesyłką pocztową wraz z fakturą VAT za SIWZ, po uprzednim pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania .

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.pwik-jaroslaw.pl

Opłata (o ile dotyczy) 200,-zł + pod.VAT 22 % Waluta: PLN

Warunki i sposób płatności: gotówka - w Kasie Przedsiębiorstwa , przelew na konto Przedsiębiorstwa podane w Fakturze VAT.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

IV.3.3) Termin składania ofert

Data: 20/11/2006r  Godzina: 10.00


6/10 Numer sprawy nadany przez zamawiającego: 10/Kan. podciśn./DTe/06

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać oferty  PL

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV

Inne:

IV.3.5) Termin związania ofertą

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 20/11/2006r  Godzina: 10.30

Miejsce : Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o.,

ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, pok. 104

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

tak 

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (Umowa nr Z/2.18/I/1.2/6/06/U/11/06 o dofinansowanie Projektu Z/2.18/I/1.2/6/06 „Ochrona zasobów wodnych-kanalizacja sanitarna dla Jarosławia – etap 1-3” w ramach  Priorytetu 1 – Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów.

VI.2) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy)

VI.3) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:19/10/2006r


Uwagi dla pobierających pliki specyfikacji przetargu z internetu :

Plik specyfikacji siwz_roboty.doc o wielkości ok 100 Mb   został spakowany w wielowolumenowym archiwum samorozpakowującym -( 11 plików od siwz_roboty.part01 - do siwz_roboty.part11) umieszczonym na serwerze ftp Przedsiębiorstwa. Dowolnym programem do pobierania z ftp ( np. Windows Commander) należy pobrać z serwera  ftp  do stworzonego wcześniej dowolnego katalogu pliki  siwz_roboty.part01, siwz_roboty.part02, siwz_roboty.part03, ... do siwz_roboty.part11 ( szt 11) a następnie uruchomić ( otworzyć) plik siwz_roboty.part01 . Nastąpi samorozpakowanie archiwum i powstanie plik siwz_roboty.doc , który można otworzyć za pomocą programu MS Word  

 

 

 

Harmonogram rzeczowy (35kB) excel

Plik ogłoszenia (303kB) word

przedmiary czytelne (420kB) word

zmiany do siwz (213kB) word

link do plików specyfikacji : ftp://pwik-jaroslaw.pl

user: przetarg@pwik-jaroslaw.pl

hasło:przetarg

 

metryczka


Opublikował: Adam Lis (20 października 2006, 11:16:19)

Ostatnia zmiana: Adam Lis (3 listopada 2006, 13:45:59)
Zmieniono: d20

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2637