Odczyty liczników

Informujemy, że istnieje możliwość podawania stanu zużycia wody drogą mailową ma adres mailowy.stanlicznika@pwik-jaroslaw.pl


W treści wiadomości e-mail prosimy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko
- dokładny adres
- numer kontrahenta (opcjonalnie - widoczny na fakturze)
- aktualny stan licznika

Wodomierze odczytywane są przez pracowników Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. w jednomiesięcznych, dwumiesięcznych i kwartalnych odstępach (wynika to z okresów rozrachunkowych określonych w zawartej umowie).

Odczyty wykonywane są w dni robocze. Na życzenie Klienta pracownik odczytujący licznik winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem. Jeżeli pracownik PWiK Jarosław Sp. z o.o. nie zastanie Klienta w domu, to pozostawi informację z prośbą o podanie odczytu.

W celu prawidłowego odczytu wodomierza należy podać wszystkie czarne cyfry odczytane od lewej strony liczydła, łącznie z zerami.
Zdjęcie

Informacje o stanie licznika można również zgłaszać telefonicznie do Działu Finansowo Administracyjnego pod numerem telefonu: 16 621 62 66 (wew. 114), 16 621 29 17 (wew. 114).

Wytworzył: TomaszW (3 października 2011)
Opublikował: Tomasz Wojtaszek (3 października 2011, 08:38:35)

Ostatnia zmiana: Tomasz Wojtaszek (17 lutego 2016, 12:08:21)
Zmieniono: Tomasz W

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4293

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij